סיור קולינארי בשוק הכרמל

סיור קולינארי בשוק הכרמל

שוק הכרמל נחשב לאחד השווקים המובילים בישראל, ובוודאי, לחשוב ביותר בתל אביב. הוא משתרע על שטח נרחב וניתן למצוא בו מבחר ענק של מוצרי מזון ומוצרים אחרים המוצגים על דוכנים, בתוך חנויות וכדומה. לצידם שפע של מסעדות, בתי קפה, בארים, פיצוציות ועוד. כמו סיור בשוק לוינסקי, גם סיור קולינארי בשוק הכרמל יציג בפני המשתתפים מבחר מהאתרים האלו  וישלב בתוכו סיפורים מהיסטוריית העבר, מההווה, תיאורים על ההתחדשות המאפיינת אותו ועוד, וכמובן, טעימות ממאכלים ייחודיים.  העושר התרבותי ומגוון הקהילות בישראל שהגיעו מכל העולם יוצר את השפעתו גם על המגוון הקולינארי הבא כאן לידי ביטוי.  

סיור באווירה מהממת

מטייל אשר מגיע לסיור בן כמה שעות מהנות ילמד להכיר את הנקודות הקולינאריות החשובות ויזכה לקבל טעימות והסברים. לאחר מכן, יוכל להגיע בעצמו או בחברת משפחה וחברים לארוחות באירועים שונים. מארגני הסיור מכבדים כל אחד בכוס יין ואין דרך נחמדה יותר מאשר שילוב של שוטטות, הקשבה להסברים, טעימות אגב לגימת יין צונן. מה שמוסיף עניין וחיים הוא המוסיקה המגוונת המושמעת מכל עבר שצליליה מתערבבים היטב באוויר. כל אחד ימצא בסיור את הנושאים המעניינים המדברים אל ליבו. 

כרם התימנים

הסיור מתחיל בשוק וגולש אל כרם התימנים שהפך לאורך השנים לשם דבר  בהיסטוריה של העיר. בשכונה הנ"ל עדיין מתגוררת אוכלוסייה גדולה של דוברי תימנית וניתן למצוא בין סמטאותיה, מסעדות, מאפיות, וחנויות עם גוון של העדה. ניתן לשמוע את הצלילים התימניים המאפיינים עדה זאת. במקרים רבים, את השירים המקוריים שיצרו משוררי וזמרי העדה הראשונים. מומלץ לערוך סיורים בשוק הכרמל עם שוקאיט ובהדרכת מדריכים המכירים מקרוב את השוק. הם יודעים לרתק את המטיילים ולקחת אותם למקומות הייחודיים ביותר. עלויות הסיור סבירות מאוד והתמורה כוללת גם טעימות רבות ומגוונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *