טסים לחו"ל

טסים לחו"ל: מה כדאי לוודא לפני הטיסה?

טיסה לחו"ל היא תמיד דבר מרגש ומיוחד. לא משנה אם מדובר בטיסה לסוף השבוע או בטיסה למספר שבועות או חודשים. לצד הריגוש והעניין שבדבר, יש גם צד בירוקרטי שאנחנו צריכים לקחת בחשבון ולהתייחס אליו. הנה מספר נקודות שיכולות לעזור לכם להתכונן היטב מבחינה זו.

רכשו ביטוח נסיעות לפני כל דבר אחר

אחרי שרכשתם כרטיס טיסה והזמנתם חדר בבית מלון, השלב הבא הוא לרכוש ביטוח נסיעות. ביטוח זה יגן עליכם במקרה ואתם נפצעים, חולים או כל דבר אחר במהלך שהותכם בחו"ל. עליכם לרכוש ביטוח שיענה על הצרכים שלכם, עליכם לדעת למי לפנות במקרה של פציעה או מחלה, וכן עליכם לפנות אל עורך דין שידע לטפל בתביעה מול חברת הביטוח במקרה ויש צורך בתביעה. למשל, עורך דין נזקי גוף מטעם משרד עורכי הדין אלמוג שפירא, ידע לעמוד לצידכם ולעזור לכם בתהליך.

מספרי חירום למקרה הצורך

נכון שהיום אפשר למצוא את כל המספרים דרך מכשיר הסלולר, אך חשוב מאוד שכולם יופיעו אצלכם במכשיר, עוד לפני שאתם יוצאים מהארץ. כך תדעו למי לפנות ברגע המתאים ולא תצטרכו לחפש מספרים בעת חירום. כך תוכלו להתמודד עם כל בעיה שאתם עומדים בפניה. מדובר על מספרי חירום של משטרה, חברת ביטוח, חברת תעופה, חברת כרטיסי אשראי ועוד.

קורונה – איך מתמודדים עם זה?

השנה האחרונה הציבה בפנינו אתגר חדש, הן בנסיעות לחו"ל והן בכלל. עלינו לדעת לאן מותר לנו לטוס ומה הכללים שחלים באותו מקום. לשם כך, אנחנו צריכים לברר היטב מול הגורמים הרשמיים מה נדרש מאיתנו לעשות לפני שאנחנו עולים למטוס ומה עלינו לעשות אחרי נחיתתנו בארץ היעד.

כספים – להיות מוכנים לכל מצב

כשנוסעים לחו"ל אפשר להשתמש בכרטיס אשראי, זה הרבה יותר פשוט, נגיש וזמין. אך יהיו מקרים רבים בהם יהיה צורך לשלם במזומן, לכן חשוב להחליף שקלים לכסף מקומי ובנוסף, מוטב לקחת יותר מכרטיס אשראי אחד, כך אם יהיו בעיות עם כרטיס מסוים, תמיד יהיה אפשר להשתמש בכרטיס החלופי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *