לנסוע לצפון

7 סיבות למה לעזוב הכל ולנסוע לצפון

הנופים הירוקים, ההיסטוריה שמתחבאת מאחורי כל כך הרבה מבנים, התרבות והאטרקציות של הצפון הן יחידות במינן ולא תמצאו אותן בשום מקום אחר. אך עם כל כך הרבה דברים לעשות בצפון, בחרנו 7 שיגרמו לכם לרצות לעזוב הכל, לארוז תיק, לקחת את החברים ולנסוע לצפון

קודם כל ולפני הכל

כיון שמדובר בנסיעה ארוכה (אם אתם לא גרים בצפון) אתם בטח תרצו להניח את הראש לפני שאתם מתחילים את המסלול. בין אם נהגתם או לא, נסיעה זה דבר מעייף. ההמלצה שלנו תהיה חדרים לפי שעה הפזורים בצפון, לא משנה היכן בחרתם לטייל.

הר החרמון

החרמון, שלרוב פופולרי רק בימות החורף, מספק נוף עוצר נשימה המשקיף על לבנון וסוריה. בזמן שלאתר גלישת הסקי תצטרכו לשלם כדי להיכנס, הר החרמון פתוח למטיילים כל השנה. רק תבואו.

יקבי רמת הגולן

בביקור תוכלו לקבל הרצאה מעניינת וטעימת יינות ביקבי רמת הגולן. תוכלו להכיר טכניקות ייצור שונות, לבקר במרתפי היינות וללמוד על זני הענבים השונים. חוויה מעניינת ומשכרת לכל מי שמגיע.

נחל דן

אחד הנחלים המפורסמים ביותר של הצפון הרחב שלנו. המים הקרירים הם קונטרה מצוינת לשמש החמה שפוקדת את הצפון בקיץ. ואם בא לכם קצת אקסטרים תמיד תוכלו ללכת על קיאקים או רפטינג, קראו גם באתר טופרומס.

אגמון החולה

קריאה קצרה תסביר לכם שמדובר באגם מלאכותי המושך אליו מדי שנה (בעונות הנדידה) ציפורים מכל עבר. אפשר לרכב על אופניים מסביב לאגם וליהנות ממזג אוויר נעים.

הכנרת

אולי הימה הראשונה שהכרתם. מקור המים שלנו. והחופים שלו, אי אפשר להסביר במילים את הישיבה בהם. יש משהו מיוחד בבילוי בכנרת הקטנה שלנו.

צפת

אם עוד לא יצא לכם לבקר בעיר הזו, תדעו שמצפה לכם מראה מיוחד. הנופים אותם תראו מהעיר יזכירו לכם למה אתם כל כך אוהבים לטייל ואיזה כיף שיש כאלו נופים במדינה שלנו.

עכו

עיר הנמל העתיקה ביותר בארץ, השוכנת אי שם בצפון ונותנת לכם הצצה לחיים שיתופיים עם מעט עטרה ליושנה. תוכלו לטייל בשוק ולהגיע אל הטיילת הרחבה וכן, גם לשכשך רגליים במים.

לסיכום,

הצפון הוא אזור כל כך גדוש באתרים שאתם יכולים לראות שההמלצה שלנו, מכל הלב, יהיה ללכת על חדרים לפי שעה של Rooms24, כאלו שיסדרו אתכם לכמה שעות ויחזירו אתכם למסלול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *