צימרים לזוג - לעורר את התשוקה

צימרים לזוג – לעורר את התשוקה

צימרים נועדו לשרת אותנו במהלך חופשה הרחק ממקום מגורינו. הצימרים בישראל ממוקמים בעיקר באזור הצפון ומיועדים לזוגות ומשפחות שמגיעות לטייל בסופי שבוע וחגים. יחד עם זאת, הם זמינים גם בשאר ימי השבוע עבור מי משעדיף לישון בהם במקום לחזור למקום מגוריו וליהנות מהאווירה האינטימית והשלווה במקום.

מה מייחד צימר לזוגות?

בצימרים יש כמובן מיטות אבל גם אביזרים ופינוקים כמו פינות ישיבה, ג'קוזי, ספא, בריכה ועוד. ההבחנה הבולטת היא בין צימרים המיועדים לזוגות פלוס ילדים לבין כאלה המיועדים לזוגות בלבד, לצורך חופשה רומנטית ובילוי שעות אינטימיות הרחק מהמולת העיר. אם אתם מחפשים בילוי אינטימי לזוג – חשוב שתבררו לפני הכל האם מדובר במתחם צימרים המיועד לזוגות בלבד. 

המטרה של חופשה רומנטית בצימר לזוגות היא בין היתר לעורר את התשוקה, שאולי נשחקת בחיי היומיום הלוחצים ובזמן העבודה השגרתית. יצאה לחופשה חיונית לרענון מצברים וחריגה מהשגרה. לכן חשוב לבדוק לפני הבחירה בצימר המבוקש האם בעזרתו תוכלו לעורר את התשוקה.

פינוקים בצימר

צימרים כאלה כוללים בריכות שחייה צמודות, ג'קוזי וספא, בהם תוכלו להתפנק ולהתקרב זה לזה. מלבד הג'קוזי והספא תוכלו גם ליהנות מנופים מרהיבים של הגליל ולכן חשוב לברר מראש ולקבל תמונות של הנוף הנשקף מהצימר ולוודא שאינו חסום על ידי קירות, חומות או בניינים. 

פינוקים נוספים הם צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מחוממת או בריכת זרמים, ואתם מוזמנים לבחור בהם בצימר לזוג. תוספות אחרות הן שף פרטי וארוחות פרטיות בהזמנה. אחד האלמנטים החשובים ביותר הוא העיצוב שתורם לאווירה הרומנטית ולכן מומלץ להשוות בין התמונות של הצימרים השונים וכמובן לוודא שלא מדובר בצימר למשפחות אלא לזוגות בלבד.

מה לוודא מראש?

קונספטים שונים של עיצוב מאפשרים לבחור בין מגוון אפשרויות, ואם יש לכ מגבלות תקציב אז כדאי להשוות מחירים ולבדוק היכן ממוקם הצימר שלכם ועוד כמה הוא נגיש לכבישים ראשיים ולדרכים המוליכות ליעדים שאתם מעוניינים בהם. כדאי לשים לב גם למבצעי הרגע האחרון ולתעריפים מוזלים בימי חול, בהם ניתנים כל השירותים והפינוקים המוצעים לזוגות שבחרו לבלות את הלילות בצימר ולעורר את התשוקה.

תוכלו לחפש צימרים לזוגות בצימרטופ – פורטל צימרים המכיל היצע רחב ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *