צימרים לזוג - לעורר את התשוקה

חדרים לפי שעה לנסיעות ארוכות

יש לכם נסיעה ארוכה ואתם צריכים הפסקה להתרעננות? למה לא לעצור רגע ולשכור חדרים לפי שעה? בשנים האחרונות הפכו לחדרים לפי שעה, כמו גם צימרים וסוויטות, לטרנד אמיתי. זהו לא טרנד חולף, להיפך: יותר ויותר בעלי חדרי אירוח מציעים את החדרים שלהם במודל של שכירות לפי שעה כמו שמציע אתר IRooM. עבורם זה טוב כהכנסה נוספת בימים שבהם החדר פנוי או אם יש אורח שמגיע מאוחר יותר, ועבורכם הלקוחות זה טוב מכיוון שזה מאפשר לכם בילוי רומנטי ומסעיר עם פינוק חלומי לשעות בודדות במחיר נמוך משמעותית מבילוי דומה בבתי מלון.

 

אם אתם נמצאים במהלך נסיעה ארוכה עם בן או בת הזוג, אפשר לעצור לשעתיים של פינוק באחד ממאות הצימרים שפרושים ברחבי ישראל. קיים מגוון רחב של צימרים ברמות אירוח שונות, אך כמעט תמיד תקבלו רמה גבוהה יותר ממה שמציע בית מלון בדרגת חמישה כוכבים.

 

פינוקים בחדרים לפי שעה

 

הנה דוגמה למה כולל חדר אירוח סטנדרטי: מיטה גדולה, מטבחון מאובזר, חדר רחצה מפנק בעל ראש מקלחת גדול, פינת ישיבה, ריהוט עשיר, מרפסת פרטית, ג'קוזי עם זרמים שמשלים את האווירה האינטימית, חנייה דיסקרטית ואפשרות לתשלום אנונימי. בנוסף, חדרי אירוח רבים מציעים סל פינוקים שכולל בקבוק וגביעי יין, סלסלת נשנושים ומתוקים, שתייה קלה, תה וקפה. רק נסו לדמיין כמה כסף נוסף תצטרכו להוסיף על המוצרים הללו במיני בר של המלון. אפשר לשדרג את העצירה שלכם בחדר אירוח יוקרתי יותר שכולל בריכה פרטית, הכל בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם.

 

מי צריך חדרים לפי שעה בנסיעות ארוכות?

 

בילוי בחדרים לפי שעה מסייע לשבירת השגרה בנסיעתכם ויעניק לכם אנרגיה ומרץ להמשך היום. שירות השכרת חדר במודל השעתי מיועד למי שמעוניין בחופשה קצרצרה. כשחושבים על חדרים דיסקרטיים בחיפה, לרוב אנחנו חושבים על זוגות אוהבים שרוצים להיעלם למספר שעות, אך לעתים מדובר גם באנשי עסקים שזקוקים למנוחה לפני או אחרי פגישה, או במהלך יום עמוס בין הפגישות והדיונים. חדר במודל של שימוש יומי לזמן קצר, Day Use, יהיה בהכרח זול יותר מהזמנת חדר ללילה. מקומות מסוימים מציעים אפשרות הזמנה מהיום להיום, אך זה כמובן תלוי בזמינות המקום, בעונת השנה, ובפופולריות של היעד. כך או כך, כמעט תמיד יהיה ניתן למצוא חדר לשעות בודדות במחיר משתלם, למנוחה מושלמת לפני המשך היום.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *