פעילויות לפורים

מבחר פעילות לפורים שיעשו לילדכם פשוט כיף!

פורים הוא החג השמח ביותר בשנה ולכן הילדים אוהבים אותו כל כך. לקראת פורים אפשר לערוך פעילויות משותפות ייעודיות לחג פורים אשר ישמחו מאוד את כל הילדים. קיימות הרבה מאוד אפשרויות ובהתאם לגילאים של הילדים ולבקשת המזמין, הפעילות מותאמת באופן הנכון ביותר.

פעילות לפורים

עצם העובדה שהילדים מגיעים מחופשים כבר משמחת אותם ולכן לכולם יש במצב רוח מרומם ומוכנים לכל אתגר. אחת האופציות היא להביא אליהם את הקרקס באמצעות שחקנים אשר יופיעו בקטעים מצחיקים, להטוטנים שיעיפו בסדר מופתי פריטים לאוויר בזה אחר זה וגם יצליחו לתפוס אותם בדיוק בזמן ועשיית להטוטים באמצעות לפידים.

אחת האטרקציות הנפלאות היא השחקנים אשר מסתובבים בין הילדים כשהם נעים על קביים. הגובה הרב של השחקנים באופציה זו היא מופלאה והילדים נהנים מאוד מהעובדה הזו ושמחים עם כל אינטראקציה שמנהלים איתם השחקנים, באמצעות אביזרים שונים, משחקים, בלונים ועוד. ראו כאן לדוגמה מופע הולכי קביים!

סדנאות לילדים

במסגרת פעילויות לפורים עורכים סדנאות לילדים אשר כוללות המון מוזיקה שמתבצעת על ידי נגנים מקצועיים המנגנים בכלי נגינה שונים ופעילות עם בועות סבון ענקיות שמעניקה חוויה עוצמתית לכל הילדים.

כמו כן רקדנים ושחקנים שמרקידים את הקהל לקול המוסיקה של שירי פורים, ילמדו אותם ריקודים חדשים וישמחו לרקוד יחד איתם בהמון שירים אהובים ומוכרים.

בחירה של חגיגת פורים

כאשר מדובר בצוות מקצועי, הפעילות הרוחבית היא עשירה מאוד ולכן כל מארח מקבל מידע על כל האופציות הקיימות ובהתאם לכך הוא בוחר פעילות שהיא חדשה עבור הילדים, שקיימת סבירות שהם לא השתתפו בפעילות לפורים שהיא דומה לכך ולכן הם יהיו מאושרים ביותר. בטוח שהם יחזרו הביתה מלאים באדרנלין ויהיה להם מה לספר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *