מנעלי בלרינה

מנעלי בלרינה עד נעליים צבאיות: נעליים מתחום מקצועי שהפכו למיינסטרים

אם נסתכל במבט על תחום האופנה בארץ ובעולם, נראה כי לצד החלקים השונים שלו, כל תחום ההנעלה הוא נישה בפני עצמה והרבה פעמים נראה אנשים חובבי אופנה שמציאת נעליים טובות חשובה להם הרבה יותר מכל השאר. בדיוק בגלל זה מעצבים מכל העולם עומלים על יצירה של דגמים חדשים ומנסים כל הזמן להכתיב טרנדים ואופנות חדשות. למרבה האירוניה, הרבה פעמים בתחום הזה, דווקא נעליים שיועדו בהתחלה לשימושים מקצועיים ומאד ספציפיים הפכו איכשהו עם הזמן לאופנה סוחפת וחלקן אפילו מלוות אותנו עד היום. בואו נדבר על כמה דגמים כאלו.

נעלי בלרינה

אי אפשר לתמצת את הנשיות לכדי משפט אחד או צמד מילים, אבל יש שיגידו שחלק ממנה הן לגמרי רוך וסטייל ביחד. נעלי בלרינה משדרות קלאסה ועדינות ולכן זה לא מפתיע שמזה שנים רבות נשים בכל רחבי העולם נועלות אותן וממש לא לצורכי ריקוד. אם בעבר היה מדובר על נעליים שמתאימות לילדות יותר, הרי שהיום תוכלו לראות אותן על נשים בכל הגילאים.

מגף אוסטרלי

כאן כבר מדובר בתופעה של ממש. אי שם בתחילת שנות ה-2000, פועלים בכל רחבי העולם החלו לנעול מגפי עבודה מדגמי בלנדסטון למשל ואיכשהו הדבר התפשט לכל העולם ותפס במיוחד בישראל. היום תוכלו לראות נשים, גברים, ילדים וילדות כמעט בכל מקום נועלים את המגפיים האלו, בין בזמן עבודה ארוכה על הרגליים או סתם ביציאה שגרתית מהבית.

נעליים צבאיות

אי שם לפני שלושה עשורים בערך, התחיל טרנד מאד ספציפי של נעילת נעליים צבאיות, לרוב כשהשרוכים פתוחים ובמראה מרושל. האופנה הזו אומנם הגיעה כבר לשיא שלה, אבל עדיין לא מעט אנשים, בעיקר נערים ונערות אוהבים להתהדר בזוג נעליים צבאיות כאלה. בשנים האחרונות דגמי הפלדיום הצבאיים עושים קמבק גם כן והרבה מאד נשים וגברים נועלים אותן.

אם כך, נראה בהחלט שיש אופנות שהולכות להישאר איתנו עוד שנים רבות. אחרי הכול, אם נעליים מסוימות נוחות לרקדנים או פועלים מקצועיים, אין סיבה שכל השאר לא ייהנו מהן גם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *