מחזיקים חשבון בחו"ל? דברים שחשוב שתדעו

מחזיקים חשבון בחו"ל? דברים שחשוב שתדעו

אם גם אתם מהאנשים שמנהלים חשבון בחו"ל, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הזה. כאן יוסבר בצורה יפה וקריאה את ההשלכות שיש לאנשים שפותחים חשבון בנק בחו"ל ומה הם צריכים לעשות כדי להנפיק ויזה לצורך זה..

ניהול בנק בחו"ל והקשר שלו לקבלת וויזה |

המטרה העיקרית של ניהול חשבון בנק, היא שהקונסוליה / שגרירות תדע שיש לך מספיק כספים כדי לנסוע למדינה שלהם. יתר על כן, אם יש לכם כסף בחשבון, הדבר לא בהכרח יגרום שתעבודו שם באופן לא חוקי, כיוון שהם יודעים שלא תוציאו שקל, כדי לייצב את מצבה הכלכלי של המדינה.

באופן אידיאלי, אני ממליץ לכם לפתוח את חשבון הבנק שלכם עכשיו ולחכות לשלושת החודשים הבאים, כך שתוכל לקבל את חשבון הבנק הדרוש ליישום.

מחזיקים חשבון בחו"ל? דברים שחשוב שתדעו |

כל אדם שמחזיק חשבון בחו"ל, מחויב לציית לחוקי המדינה שבה הוא ימצא. חשבון בנק אינו מקנה לכם אזרחות ואינו מתיר לכם להיכנס למדינה הזו ללא וויזה או אשרת כניסה אחרת. חשוב לדעת את הכללים החלים על פותחי חשבון בנק בחו"ל – הקליקו כאן למידע נוסף בנושא.

רגע לפני שאתם עולים על המטוס, תקראו את זה:

אחד הדברים שיותר מעצבנים אנשים שנוסעים לחו"ל הוא, שהם צריכים להגיש בקשה לוויזה למדינות כמו ארה"ב, קנדה, יפן, סין, מדינות שנגן והרבה יותר מכך.

ישנם מצבים שלצורך קבלת וויזה, תצטרכו להצהיר שאתם מנהלים חשבון בנק באחת מהמדינות הדורשות וויזה או לחילופין להציג מספר חברה (EIN) שיש ברשותכם.

איך פותחים חשבון בנק בחו"ל?

ישנם חברות רבות המתמחות בפתיחת חשבונות בנק בחו"ל לישראלים. אם גם אתם רוצים לפתוח חשבון בנק משלכם מחוץ לגבולות ישראל, כדאי שתעשו זאת כמה חודשים לפני שאתם מתכוונים לטוס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *