הפלגות ללימסול

הפלגות ללימסול: איך למצוא דיל טוב?

האם שמעתם פעם על יעד מופלא בשם לימסול? לימסול היא העיר השנייה בגדולה באי קפריסין ששוכן רק כ 40 דקות טיסה מישראל. העיר נחשבת הגדולה ביותר באזור והיא מטרופולין תוסס שכדאי להגיע איליו. אחת הדרכים האטרקטיביות שניתן באמצעותן להגיע אל לימסול, היא באמצעות הפלגה, קראו עוד בנושא באתר קפריזה. אבל איך מוצאים דיל טוב? כל הפרטים בהמשך.

מי שרוצה להגיע אל לימסול –  עיר גדולה הממוקמת בחופי מפרץ אקרוטירי המהמם: יכול לצאת להפלגה של שלוש שעות אל הלגונה הכחולה. אבל מה כוללת הפלגה כזאת? מי שרוצה לגוון את הטיול שלו ביוון או בקפריסין: יכול לצאת להפלגה של 3 שעות אל העיר היפה. חברות מקצועיות שעוסקות בתכנון טיולים מאורגנים וכאלה שמתאימים לקבוצות – מספקות יום מקסים שבו יוצאים אל הלגונה המהממת ונהנים מנופים מרהיבים, שחייה בלגונה הכחולה, צלילה עם ציוד שנורקלים, וכמובן מהפלגה איכותית ונעימה שמתאימה עבור משפחות, קבוצות עובדים, זוגות, יחידים ועבור כל מי שרוצה לחוות את הטוב של איים ומדינות כמו יוון וקפריסין. 

אבל מה יש בלימסול?

מלבד מי טורקיז מרעננים, לגונה כחולה מהממת ביופייה ומפרץ מקסים – תוכלו למצוא בעיר מסעדות טובות, חופים מזמינים, אירועים ומסיבות, מרכזי תרבות וקניות, וכמובן ניחוחות והרפתקה יוצאת דופן עם כל מה שהמים הנעימים מציעים למפליגים, כיום חברות טיולים מקצועיות מציעות חבילות נופש עם הפלגה ללימסול היפה ובכך מספקות חוויה נעימה עבור כל אחת ואחד. 

אז אם אתם כבר חושבים על החופשה הבאה שלכם – כדאי לבדוק עם המומחים איך אפשר למצוא דיל זול ללימסול. באמצעות ביצוע השוואת מחירים וחיפוש אחר דילים טובים – תוכלו לבלות חופשה במחיר זול עם מקסימום איכות וחוויות נעימות. 

קראו על אטרקציות בלימסול בלינק https://www.kapriza.co.il/attractions-for-families-and-groups-cyprus/

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *