שייט על הדנובה - חוויה חד פעמית

שייט על הדנובה – חוויה חד פעמית

אם אתם רוצים לחוות את אירופה במיטיבה ואם אתם רוצים להגיע אל יותר מיעד אחד בחופשה הבאה שלכם – חשוב שתיקחו בחשבון שייט על הדנובה. "דנובה" הוא שם של נהר ארוך במיוחד המגיע לאורך של 2,860 קילומטרים! הנהר עובר בין מדינות אירופאיות מדהימות ביניהן: גרמניה, רומניה, הונגריה וקרואטיה, בעוד שהוא מתחיל באזור היער השחור הנפלא, וממשיך לרומניה. משם הוא עובר בין 10 מדינות אירופאית תוך שהוא גולש אל וינה, בודפשט, בלגרד ואל שאר ערים וארצות מהממות!

שייט בנהר שכולל כל מה שצריך עבור חופשה כיפית במיוחד, יראה לכם את אירופה במיטבה ויספק לכם ולמשפחה או לחברים, חוויה יוצאת דופן. אבל מה צריך לדעת אודות חופשה שכזאת? כל הפרטים בהמשך.

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מגלים שכדי לצאת לחופשה נפלאה, ניתן לבחור בשייט בספינת פאר שמספקת לפחות 10 ימים של טיול מדהים ומלא הרפתקאות. שייט על נהר הדנובה הוא בדיוק החופשה שרבים מחפשים, בזמן שמדובר בשייט עם ספינה שהיא מלון פאר ששט על נהר הדנובה המדהים ומאפשר צפייה על נופים מרהיבים, החל מאזור היער השחור בגרמניה עד לרומניה שם ממתינות חוויות נפלאות!

בזמן החופשה עוגנת הספינה בנמלים של ארצות אירופאיות שנמצאות לאורכו של הנהר, ובכך מאפשרת לנופשים לתור כל עיר בירה ונמל, ולהנות ממוזיאוניים, טירות, כנסיות, קתדרלות, פארקים אטרקציות וכל מה שחשוב להכיר ולראות.

למי מתאים השייט?

שייט בדנובה או בכול נהר אחר, הוא סוג נופש ייחודי וגם נוח, שמספק שילוב בין שהייה בספינה גדולה שיש בה הכול מהכול, והוא ישלב מגוון טיולים מודרכים בערים היפות ביותר בעולם! בשל כך, רבים יוצאים אל חופשה משפחתית, או קבוצתית כיפית במיוחד, בעוד שחברות נסיעות מוציאות ספינות פאר עבור מגוון רחב של נופשים. בכך אפשר לבלות באופן טוטאלי, מגוון ונעים את הטיול הבא שלכם לאירופה.

גם לאלו המעוניינים בשייט חווייתי ליעדים נוספים, ניתן למצוא חופשות שייט הכוללות טיול מאורגן לאוסטרליה וניו זילנד, קוסטה ריקה ופנמה ועוד מגוון אפשרויות נוספות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *