חופשה משפחתית בסופ"ש

חופשה משפחתית בסופ"ש: המקומות המבוקשים ביותר

מתלבטים לאן לצאת לחופשה משפחתית בסופ"ש? במאמר הבא נציג בפניכם את המקומות המבוקשים ביותר לצורך נופש משפחתי.

חופשה משפחתית בסופ"ש – מה חשוב לעשות לפני?

חופשה משפחתית בסופ"ש היא נדבך משמעותי מהחוויה והגיבוש המשפחתי, ולכן היא מעניקה לנו הזדמנות לשהות בחיק המשפחה ולקבל זמן איכות הכרחי. עם זאת, חשוב לזכור כי יציאה לחופשה משפחתית בסופ"ש מחייבת בדיקות מקדימות, ולכן בטרם אתם סוגרים מקום בדקו את זמני כניסת השבת, כך שתוכלו לתכנן את החופשה כהלכה. בנוסף, מומלץ לתכנן את החופשה המשפחתית מראש כמו גם להזמין מקום, וזאת בשל העובדה כי בתקופות השיא בקיץ ובחגים המחירים עולים בעשרות אחוזים. במאמר כעת נציג בפניכם את המקומות המבוקשים ביותר לצורך חופשה משפחתית בחו"ל.

חופשה משפחתית בסופ"ש – המקומות המבוקשים ביותר

כפר הנוקדים

כפר הנוקדים הסמוך לעיר ערד מהווה מוקד משיכה בעבור משפחות אשר מעוניינות להתרחק קצת מהעיר ולהתחבר לאווירה המדברית. בכפר הנוקדים תוכלו לשהות בבקתות מיוחדות ולסייר בסביבה, כאשר בערב ניתן להתרשם ממצפה כוכבים עוצר נשימה. מדובר בחוויה מצוינת הן בעבור ילדים והן בעבור מבוגרים, ולכן מדובר באחד המקומות המבוקשים ביותר לחופשה משפחתית בסופ"ש, בעיקר בתקופת האביב בה מזג האוויר באזור נוח ונעים לשהייה.

אילת

העיר אילת היא ללא ספק עיר התיירות הרשמית של ישראל, ומשום כך מציעה לקהל הישראלי חופשה משפחתית מושלמת בדמות מלונות יוקרה, ריף דולפינים וכן מסעדות מצוינות בהן ניתן לבקר. עם זאת, לאור המחירים הגבוהים של המלונות בעיר, מומלץ לשריין את החופשה זמן רב מראש או לבדוק לגבי הנחות ומבצעים במסגרת של מועדוני לקוחות, כל זאת על מנת שתוכלו לצאת לחופשה בעיר במחיר משתלם ונוח לכל המשפחה.

כנרת

חוף הכנרת היפהפייה מאפשר לכם ולבני משפחתם לקבל חופשה מושלמת בעלויות נמוכות, זאת לאור העובדה כי ניתן להגיע לחופי הכנרת עם אוהלים או באמצעות השכרה של קרוואנים. מדובר בחוויה משפחתית מגבשת וכיפית במיוחד, בייחוד לאור העובדה כי ניתן במסגרת החופשה לערוך על האש חגיגי בנוכחות כל בני המשפחה, לצורך זמן איכות משפחתי ואוכל מצוין הנערך לכבוד ההתכנסות המשפחתית.

תל אביב

חופשה משפחתית בתל אביב יכולה להתבצע באופן חסכוני למדי, זאת באמצעות השכרה של דירת RBNB. באמצעות השכרה של דירה ניתן להוזיל את עלויות הסופ"ש, ולתכנן חופשה משפחתית אשר כוללת בין ביקורים באתרי החובה בעיר: חוף הים, שוק הכרמל, שדרות רוטשילד, פארק הירקון ועוד.

ירושלים

בעיר הבירה של ישראל ניתן לטייל במתכונת משפחתית למשך כל הסופ"ש, באתרי הקדושים וכן במרכזי תרבות ובילוי. עם זאת, מומלץ בעת תכנון החופשה בעיר לבדוק את זמני כניסת השבת, בכדי לתכנן לו"ז חופשה מדויק, בייחוד לקראת כניסת השבת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *