ימי גיבוש באילת - מה יש לעשות

ימי גיבוש באילת – מה יש לעשות

מתחם האטרקציות באילת בכל ימות השנה – Funtasy בשבילך!

כיוון שאילת היא עיר החלומות והחופשות הבלתי נגמרות ללא תאריך תפוגה, אנחנו שם תמיד! בעבור המבוגרים האחראיים שבחברה שלכם. לימי גיבוש עוצרי נשימה שיהפכו את הצוות שלכם למאוחד ומגובש הרבה יותר. את התוצאות תראו בביצועי החברה. ההשקעה הזאת משתלמת במיוחד!

חוויות שיזכרו עד הפנסייה

מה שבין דמיון לכיף. כל מה שאי פעם חלמתם לחוות עם החברים, עם הצוות בעבודה או המחלקה שלכם במשרד.  בואו עם כל החברים לחוויה שאף אחד לא מכיר עם מבחר עצום של אטרקציות בים המלח או אילת לימי גיבוש, ימי כיף ופשוט הנאה צרופה אשר מובטחת לכם! גם לימי הולד, מסיבות רווקות/ רווקים, ערבי חברה באילת, פעילויות משפחתיות ועוד..

כולל חבילת בסיס וחבילות משודרגות שיתאימו לכם בול!

החווית שלנו מתאימות לכל העובדים, גם לרציניים ביותר, בואו לראות אותם נהנים כמו ילדים,

בואו להינות עם כל החברים לעבודה, לחוויה בלתי נשכחת שלא תסולה בפז.

 

כשהכיף והפנטזיה נפגשות – האטרקציות המגוונות שלנו

בין שלל הבילויים הבנאלים של אילת, עיר השמש העולה, תוכלו למצוא שלל חוויות מטריפות ומהנות במיוחד! בין כלל ההפתעות שלנו באילת תוכלו למצוא סימגול – משמע, סימולטור כדורגל, לייזר טאג, מבוך מראות מדהים ומרגש, קולנוע ענק ב –  7 מימדים, קורת הפחד, פוט קורט ואת חדר האשליות האגדי שלנו.

 

בתוך קניון האייסמול – במיקום הכי מרכזי באילת

המתחם הייחודי הגדוש באטרקציות תוכנן במיוחד כדי ליצור חווית בילוי למבוגרים, גם למבוגרים אחראיים במיוחד. הנאה מובטחת בכל גיל ובכל שעה. מיקום נוח להגיע אליו, מיקום מרכזי וחדשני. בואו להינות עם העובדים שלכם מיום גיבוש עם המון אטרקציות באילת שהן חוויה ייחודית, תוכלו להגיע גם עם כל צוות העובדים שלכם, לחוויה בלתי נשכחת.

 

 

הזמינו עוד היום מקום מראש לצוות המנצח שלכם בעבודה

ניתן לבצע הזמנה באמצעות האתר, בטלפון או בפניה בפייסבוק.

אנחנו מחכים לכם במתחם הכי חם בעיר הלוהטת בארץ, כדי ליצור לכם חלומות מושלמים ולהגשים לכם כל Funtasy , לכם ולצוות העובדים שלכם, מגיע לכם להתפנק!

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *