מחזות זמר בלונדון - מה כדאי לראות?

מחזות זמר בלונדון – מה כדאי לראות?

ישראלים שנוסעים ללונדון, נוהגים לשלב בטיול שלהם מספר אטרקציות שאפשר ליהנות מהן רק בבירת אנגליה או ששם פשוט יש את זה ברמה הגבוהה ביותר ובצורה המיוחדת ביותר. כך למשל, יש מי שנוהג לשלב עם הטיול שלו משחק כדורגל, יש מי שנוהג לשלב במסגרת הטיול הופעה טובה של אמן בריטי, וכמובן ישראלים רבים בוחרים לשלב במסגרת הטיול גם כניסה למחזות זמר כמו נבוקו.

אומנם בשנים האחרונות, הגיעו לא מעט מחזות זמר גם לישראל, ובמקרים מסוימים, עלו מחזות זמר מקוריים על ידי התיאטראות הישראליים לכבוד מופעי חנוכה 2019, כמו כן, ישראליים רבים שנוסעים לניו יורק, נוהגים אף הם ליהנות ממחזות זמר ברמה הגבוהה ביותר בברודווי, אך לונדון היתה ונשארה הביתה של מחזות הזמר, לא רק באירופה אלא בכלל.

לפני שאנחנו נציג מספר שמות של מחזות זמר, חשוב לציין שלוש נקודות. ראשית, אם אנחנו רוצים ליהנות ממחזות זמר בלונדון, הרי רצוי לרכוש כרטיס מבעוד מועד ולא לחכות לרגע האחרון, למרות שאם אנחנו מגיעים לעיר בלי כרטיסים, ייתכן שאנחנו נצליח למצוא ברגע האחרון כרטיס. שנית, יש מגוון רחב של מקומות בהם אפשר למצוא הצגות ומחזות זמר. מוטב לקרוא קודם לכן על המחזה ועל המקום, בשביל לדעת עד כמה הוא איכותי וטוב.

אז מה אנחנו יכולים לראות היום בלונדון? אנחנו יכולים למצוא מגוון מחזות זמר, חלקם מבוססים על סיפורים ואגדות קלאסיות כמו למשל אלאדין, רומיאו וג'וליט, פרוזן, מרי פופינס, מלך האריות, הנסיך ממצרים, עלובי החיים כמובן, פנטום אופרה ועוד. לצד מחזות אלה, אנחנו יכולים למצוא מחזות שמבוססים על סרטים, תוכניות טלוויזיה או שירי להקות כמו שבארץ ניתן למצוא את הצגה גבעת חלפון, כך למשל אנחנו יכולים ליהנות ממאמא מיה שמבוסס על שירי אבבא, סיימון וגרנפוקל שמבוסס על שירי הצמד, תהילה שמבוססת על התוכנית הידועה, ביג שמבוסס על הסרט של טום הנקס משנות השמונים, בית ספר לרוק שמבוסס על סרט בשם דומה ועוד.  כמו כן אנחנו יכולים למצוא מחזות שהפכו לשם דבר בלונדון ובכלל, דוגמא המילטון שנחשב לאחד ממחזות הזמר המצליחים ביותר בכל הזמנים.

טיפים נוספים מסוג זה תוכלו למצוא באתר מטיילים בעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *