חוויה כשרה בצרפת - נופש כשר למהדרין

חוויה כשרה בצרפת – נופש כשר למהדרין

כל אחד מאתנו אוהב את צמד המילים חופשה בחו"ל. לא רק שמדובר בחופשה שזהו זמן אישי ומהנה שניתן לבלות עם אנשים אהובים, אלא גם להעביר את החוויות והבילויים יחד באזורים ותרבויות שונות ולא מוכרות. אחד מהיעדים האהובים והפופולריים לטיולים בחו"ל היא צרפת המדהימה. נוסף על נופים מיוחדים, רחובות ציוריים ושפה מדבקת ונעימה לאוזן, ישנם המון אתרים ומקומות תיירות שניתן לבקר בהם במהלך החופשה בצרפת. כל אחד שביקר בצרפת בזמן כזה או אחר, לא מפסיק לדבר על האוכל והחוויה הקולינרית שיש למדינה היפיפיה הזו להציע לתיירים. החל ממגוון מאפים איכותיים וטריים, ועד ארוחות שלמות ומושקעות במגוון מסעדות. כיום זה מאוד נפוץ לצאת אל חופשה כשרה בצרפת עם טיולים לדתיים בחול, וזאת עקב העובדה כי בצרפת יש קהילה גדולה של יהודים ועל כן האנשים בצרפת מכירים את נושא הכשרות ומכבדים אותו מאוד וזהו משהו שלא נתון לויכוח.

מדוע כל כך כדאי לבקר בצרפת?

אז למה בעצם כל כך כדאי לבקר בצרפת ולא במדינה אחרת? אם כן אתם חייבים להבין כי כל חלק בצרפת טומן בחובו נופים מרגשים, תרבות עשירה, אוכל מצוין, ועוד ועוד אטרקציות. אפשר לציין את פריז, את היורודיסני, את חבל הלואר, את נורמנדי, את חבל שמפיין, את אזור הדרום, את אזור בריטני ועוד עווד חלקים כך שאתם יכולים להבין כי אתם יכולים לטייל בצרפת חודש ועדיין לא להספיק ליהנות מכל המדינה המיוחדת הזאת. למעשה ניתן לומר כי אפשר להכתיר את צרפת כיעד התיירות מספר אחת בעולם וזו לא תהיה הגזמה ועל כך יסכימו גם מאות מיליוני התיירים אשר פוקדים את המדינה הזאת כל שנה.

האם צרפת יקרה?

אם כן אין ספק כי פריז היא עיר יקרה וזהו משהו שאנו צריכים לקחת בחשבון לפני ביקור שם. אך באותה נשימה אנו חייבים לציין כי החבלים הכפריים בצרפת הם לא כה יקרים ולכן אפשר לטייל שם עם המשפחה, או לאחר מציאת דילים לשומרי מסורת ועדיין ליהנות מאוד מן המדינה הזאת וזהו משהו שאתם צריכים לקחת בחשבון.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *