מתי תצטרכו טיפול לרכב בשטח

מתי תצטרכו טיפול לרכב בשטח

יצאתם עם חברים לטיול בטבע, אתם נהנים יחד, שומעים מוזיקה, מפצחים גרעינים או סתם מתבדחים. לפתע, ללא כל התרעה מוקדמת, הרכב שובת. כעת השירה נדמה, הבדיחות פסקו. וכולם יחד מנסים למצוא את מקור הבעיה ולפתור את התקלה.

אם אתם לא מצליחים, אל תדאגו. בדיוק בשביל זה יש חילוצי שטח.

טיפול לרכב בשטח

כאשר נתקעתם עם הרכב בשטח, עם כל סוג של תקלה, תזדקקו לטיפול לרכב בשטח. זו יכולה להיות בעיה מכאנית, תקר בצמיג, תקלה חשמלית או אפילו אם שקעתם בביצה טובענית או נכנסתם לשטח צר מידי אשר הרכב אינו יכול לעבור שם.

איך תבחרו מחלץ שטח?

כאשר אתם פונים לבקש עזרה וחילוץ מהשטח כאשר אתם באמצע מסלול או טיול עליכם לבחור מחלץ שטח מנוסה, מיומן ובעל וותק. אשר מוסמך לעסוק בחילוץ רכבים תקועים מהשטח כמו שניתן למצוא באתר https://www.amifix.co.il/.

אפילו אם נתקעתם באמצע שום מקום ונאלצתם להזמין מחלץ שטח במהירות, חשוב מאד לבדוק האם האדם אליו פניתם יודע לבצע טיפול שטח וחילוץ בצורה בטוחה ואידיאלית.

חשוב לשים לב למספר פרמטרים חשובים כאשר מזמינים טיפול לרכב בשטח:

  • האם המחלץ מגיע אליכם במהירות של עד חצי שעה מרגע הקריאה – הזמן הוא מדד קריטי בבחירת איש מקצוע במיוחד אם מדובר בתקלה שקרתה כאשר אתם נמצאים במקום לא כל כך סימפטי.
  • האם המחלץ הוא איש מקצוע מיומן אשר משתמש בכלים מקצועיים. והוא מתמחה בהענקת טיפול שטח ויודע לאבחן מגוון תקלות אשר עלולות לצוץ בשטח.
  • האם המחלץ הוא בעל הבנה מקסימאלית בכל הנוגע לניווט והימצאות בשטח, משבילים צרים ודרכי עפר צדדיים, ועד דיונות בוציות והמסלולים השונים.
  • הכי חשוב ומעל הכול, לא להתפשר על אמינות. לפני הזמנת טיפול בשטח עליכם לוודא שהמחלץ הוא אדם אמין המועסק בחברה מוכרת וכזאת שאפשר לסמוך עליה.

הימנעות מתקלות ברכב כאשר נמצאים בשטח

על מנת להקטין את הסיכויים שתיתקעו עם הרכב כאשר אתם נמצאים בשטח, כדאי לבדוק את מצב הרכב לפני היציאה. האם מיכל הדלק מלא והכול עובד כשורה. והכי חשוב הצטיידו במספר טלפון של המומחים לטיפול ברכב בשטח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *