לוכד נחשים בים וביבשה

לוכד נחשים בים וביבשה

חיות הם דבר מופלא, ועד כמה שזה נראה נהדר להביט בעולם ש החיות דרך המסך הרחב עם איכות צפייה חדה וקול מהפנט של הקריין, ברגע בו רואים חיה באופן ישיר בסביבה של האדם יכולים להיכנס ללחץ גדול ואף לפניקה במידה ולא ממש יודעים מה לעשות מאותו הרגע והלאה. נחשים הם חיה כזו שלא ממש אהוב על בני האדם, הרבה בשל חוסר ידע שגורם לבהלה גם אם זה נחש שלא עושה שום דבר מלבד לחפש אחר עכבר טעים או ציפור קטנה לארוחה הקרובה. כאן נכנס התפקיד החשוב של לוכדי נחשים שמגיעים כדי להציל את היום מנחש שייתכן שהוא ארסי ומסוכן.

אזורי מחיה מגוונים

זה כדאי לדעת כי מכיוון שיש סוגים שונים של אזורי מחיה בארץ, כך יש סוגים שונים של נחשים אשר זו הסביבה הכי אידיאלית עבור הנחש. יש נחשים אשר רגילים לחיות באזור של המדבר ונחשים שאר רגילים לחיות באזור שבו יש מים כמו נחש מים משובץ, ונחשים אשר הסתגלו אל הסביבה העירונית ומטיילים להם שם בחיפוש אחר המנה הבאה ואזור קינון נוח עבורם. המגוון הזה של נחשים שחיים באזורים השונים מצריך בקיאות ומיומנות לגבי האזורים שבהם מותר לשחרר אותם וכן במיקום שבו ניתן לאתר אותם, לצד בקיאות בזנים השונים וברמת הסכנה שהם מהווים לבני האדם עם הארס שנמצא אצלם.

לכידה ושחרור לטבע

בסופו של לכידה נמצא השלב המאושר שבו אנשי הבית חוזרים אל פעילות רגילה לאחר שהנחש שנמצא אצלם מוצא מן הבית על ידי הלוכד שאיתר ולכד אותו בהצלחה. לאחר מכן הלוכד של הנחשים צריך למצוא את הסביבה הטבעית הכי קרובה שבה הנחש לא יתערב יתר על המידה בחייהם של בני האדם ויחיה בשלווה את חייו ללא כל בעיה ועם כל האוכל שהוא יכול לאתר עם חושיו באותו אזור מחיה. במידה והתבצעה הכשה, איתור הנחש חשוב על מנת להבין את סוג הארס כדי להעניק טיפול מהיר ויעיל לאדם שהוכש. לוכד הנחשים יכול לפעול בכל אזור וצריך לדעת ולהכיר את הסביבה של היבשה והים ללכידה מוצלחת בכל פעם מחדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *