יעדים חמים באירופה לטיפוס הרים

יעדים חמים באירופה לטיפוס הרים

אירופה ידועה במגוון אתריה. באירופה יש יותר הרים ביחס למדינות אחרות בעולם ואכן רבים נוהרים אליה מכל רחבי הגלובוס. את ההרים המדהימים של אירופה אפשר לראות לא רק תוך כדי טיפוס. גם מחלונות הרכבל ואפילו מחלונות הרכבת ניתן לצפות על הפסגות הכי מדהימות בעולם. אז אם גם אתם מחפשים את ההרים הכי מיוחדים באירופה לצורך חוויה של טיפוס הרים בחו"ל, אנחנו כאן בדיוק בשביל זה. נספר לכם על היעדים החמים למי שרוצה לפגוש את ההרים הכי מפעימים.

הפסגות המרהיבות במערב שווייץ –

בשוויץ יש לנו הרבה מאוד הרים ופסגות. כל אחת מהן מיוחדת ומדהימה בפני עצמה.

על רקע השמים הכחולים ניתן לפגוש את המון – בלאן האדיר, לא רחוק ממנו מזדקרת לה הפסגה המחודדת של המטרהורן ועוד פסגות אדירות הנמצאות באזור.

למעשה המון בלאן הוא מלך המלכים של הרי האלפים והוא נמצא לא רק ששוויץ. חלקו הלבן נמצא בצרפת וחלק נוסף נמצא באיטליה.

הפסגות של לאברדו

הפסגות של לאברדו הן פסגות מדהימות במיוחד. אין הרבה הרים שנראים כך בעולם כולו. מדובר בשלישיית הרים הניצבים זה על יד זה ויוצרים מראה יוצא דופן ומיוחד במינו. סמוך לשלישייה המדוברת ישנו גם הר פטרנו. פסגת ההר הזו גם היא משוננת ויוצרת מראה מעורר השתאות. יחד נוצר מראה מדהים במיוחד. לא נדיר לפגוש תיירים העומדים מול הנוף עוצר הנשימה והם אינם שבעים מלהתבונן.

פיקוס דה אירופה –

המצוקים המרהיבים של פיקוס דה אירופה היא ממש דרמה אמתית בתחום טיפוס צוקים. מדובר ברכב הרים ארוך עם מצוקים גבוהים במיוחד מול קניונים עמוקים מאוד של כאלף מטרים ואפילו יותר מזה.

רכס הרי טטרה

ישנו רכס ההרים הנמצא על גבול פולין וסלובקיה. מדובר בהרים מרשימים ביותר אשר רבים בוחרים לטפס ולטייל עליהם. ישנה אפשרות לעבור את הגבול בין המדינות ללא כל בעיות. אמנם בעבר פעלה במקום תחנת גבול אך כיום אין כל מניעה לעבור את הגבול.

סוילבן

בסקוטלנד יש את ההרים הגבוהים והמרשימים כאשר הגבוה שבהם הוא ללא ספק הסוילבן. ההר הוא מחודד ובולט היטב על פני השטח.

חובבי הטיפוס בהחלט יוכלו למצוא מענה מושלם באירופה ההררית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *