סיורים בדובאי

סיורים בדובאי

אחת הבשורות הטובות שקיבלנו בשנת 2020 – שנה לא קלה עבור אף אחד מאיתנו – היא השלום בין מדינת ישראל לאמירויות. תהליך השלום וחתימה על הסכמים בין המדינות פתחה אפיק רחב עבור ישראלים שרוצים לטייל ולנפוש במקום מקסים כמו האמירויות. העירים שבמדינת הנסיכויות המשגשגת כוללות את דובאי/ אבו דאבי היפה שמציעה אינספור חוויות עבור זוגות, משפחות, מטיילים ונופשים מכול מקום בעולם. אם החלטתם להגיע לאזור לחופשה, כדאי שתדעו אילו סיורים בדובאי זכו לשפע המלצות מצד המבקרים.

סיור ברובע ההיסטורי של העיר ובשוק

סיור ברובע ההיסטורי 'אל פהידי' ייקח אתכם אל העיר העתיקה של דובאי בה היסטוריה וסגנון חיים שמגולל אל הסיפורים של המקום היפיפייה עוד כשהיה כפר דייגים קטן. הסיור ייקח אתכם אל שוק התבלינים של העיר, אל הסוחרים הפקיסטניים ומורשתם לפני גילוי הנפט שהעשיר והעצים את המקום, ותוכלו בין היתר לחצות את תעלת דובי ולצאת לשייט נפלא בתחבורה הציבורית של דובאי הלוא היא: אוניות. 

ביקור במוזיאון ההיסטורי של דובאי

המוזיאון ההיסטורי של אחת האמירויות הגדולות ביותר הוא Dubai Museum שמציע סיפורים היסטוריים דרך חפצים ופריטים עתיקים. המוזיאון יגלה לכם על תרבותה של דובאי ועל העושר, הכלכלה, העבודה של הילידים, התרבות והתלבושות היפות של אנשי האמירויות. 

שוק התמרים והגנים היפים

בדובאי תוכלו להגיע אל שוק התמרים של העיר המציע זנים רבים של הפרי המתוק והאהוב. בשוק אפשר להכיר את ההיסטוריה של הפרי ושל עצי התמר ולהנות מפינוקים  כמו משקאות מתוקים ושוקולדים מעולים שנוצרים מתמרים. 

נהיגה בפרארי

אוהבי רכבי היוקרה יוכלו לצאת ליום חוויתי בנהיגה במכונית הפרארי מכונית מוכרת בנוף העירוני ששייכת לבני האצולה ולעשירים הרבים של דובאי. כך אפשר להנות ממגוון אטרקציות ולהנות מכל מה שיש לדובאי הנהדרת להציע.

רוצים לדעת עוד? כל המידע באתר  https://israel-dubai.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *