וופורייזרים

למעשנים בטיולים: הכירו את הוופורייזרים

לא מעט מעשנים יוצאים לטיולים בשטח, ומבקשים מדי פעם לעצור להפסקת עישון. אם אתם חובבי עישון ובו בזמן גם מטיילים מיטיבי לכת, כדאי שתכירו את הוופורייזרים. ריכזנו בעבורכם את כל המידע הנחוץ בנושא.

מהו ופורייזר?

וופורייזר הוא מכשיר אידוי, אשר שורף את חומר העישון בצורה בטוחה, וכך במקום לעשן את החומר כפי שהיינו רגילים, אנחנו יכולים להשתמש בוופורייזרים בנוחות ובקלות, ולאדות את חומר העישון, מה שנחשב לבריא יותר מאשר עישון.

וופורייזר מאפשר לנו ליהנות מצמחי מרפא וצמחים אחרים (כמו קנאביס), כך שניתן למקסם את חווית הצריכה שלהם באופן אופטימאלי, על ידי חימום ישיר של החומרים, במקום לשרוף אותם. התהליך שהמכשיר מבצע, מאפשר לנו ליהנות מהחלק האיכותי של החומר, וזאת מבלי שנצטרך לצרוך את הפסולת שיש בו.

למה זה כל כך מומלץ לטיולים?

ובכן… בזמן טיול, אתם וודאי לא רוצים להיסחב עם שלל אביזרים, ולכן כדאי לרכוש ופורייזר נייד. ופה נעצור לציין שמדובר במכשיר נייד שאפשר לקחת אותו בכיס ולהשתמש בו בכל מקום, בכל זמן. זאת להבדיל מוופורייזר שולחני, אשר מתאים לשימוש ביתי. הוופורייזר הידני הוא אומנם קטן יותר, אך הוא מותאם לטיולים בשטח ובכל מקום, שכן אפשר לאחסן אותו בקלות ולהשתמש בו מתי שרוצים.

אחד הסוגים הפופולאריים הוא וופורייזר מייטי, מכשיר נייד, שנחשב חזק מאוד מאחר והוא מחמם את החומרים בצורה מהירה, ואין צורך להמתין זמן רב עד שאפשר להשתמש בו. המכשיר כולל תצוגת LED, וכפתורים שונים לבקרה של טמפרטורה. כמו כן, המכשיר כולל סוללה שיכולה להתאים ללמעלה משעתיים רצופות, ללא הטענה.

פרמטרים לרכישת וופורייזר לטיול

בזמן טיול בשטח או בכל מקום אחר, נרצה להשתמש במכשיר נייד איכותי וחזק, מכשיר שיאפשר לנו ליהנות מאידוי מהיר ופשוט. לכן יש שלושה פרמטרים עיקריים שנבחן, בעת רכישת וופורייזר.

  1.  טמפרטורות החימום של המכשיר. ככל שהמכשיר מגיע לטמפרטורות גבוהות יותר, הוא יחמם מהר יותר.
  2.  משך זמן העבודה של הסוללה. ככל שהיא תעבוד יותר זמן, נוכל ליהנות משימוש במכשיר יותר זמן.
  3.  המשקל של המכשיר. ככל שהוא ישקול פחות, יהיה לנו יותר נוח לשאת אותו בכיס שלנו.

 

טיול נעים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *