עורך דין למיסוי באמירויות

עורך דין למיסוי באמירויות

ישנם לא מעט עורכי דין מקצועיים ומנוסים אשר מכירים היטב את כלל הפרטים אודות חוקי המיסוי באיחוד האמירויות שיוכלו לסייע לכם בכל צורך. הסכם השלום בין ישראל לבין איחוד האמירויות עתיד להניב לא מעט שיתופי פעולה הן בתחום העסקי והן בתחום התיירותי. משום כך, חשוב להכיר היטב את כל פרטי המיסוי השונים שיש באיחוד האמירויות על מנת לעשות את הדברים בהתאם לחוקה המקומית. חשוב להדגיש ולומר כי ישנם לא מעט הבדלים בין חוקי המיסוי באיחוד האמירויות לבין אלה שאנו מכירים מישראל אך לא רק, ישנם גם לא מעט הבדלים במוסכמות חברתיות שכדאי מאוד להכיר לפני החופשה הבאה שלכם בדובאי בפרט או בכל אזור באיחוד בכלל. 

 

היכרות מעמיקה עם כל פרטי המיסוי באמירויות

 

במידה ואתם רוצים להכיר לעומק את כל פרטי הפרטים במיסוי באיחוד האמירויות, חשוב לדעת כי כיטם תוכלו להיעזר בלא מעט עורכי דין מקצועיים בתחום Israeli Tax Expert. על מנת לעבור לפעילות עסקית באזור, חייבים להתייעץ עם עורך דין מקצועי אשר מתמחה בכל נושאי המיסוי. על מנת לעשות זאת נכון, חשוב לבחור עורכי דין מקצועיים ומוסמכים בלבד. ישנם לא מעט חובבנים אשר מנסים לעשות כסף מהצד על הסכם השלום בין איחוד האמירויות לישראל ומציגים עצמם כמומחים לעינייני המיסוי באיחוד. 

 

הדרך הבלעדית להכיר את כל הפרטים
באופן כללי חשוב לדעת כי בדומה לישראל, כל עסק בכל סדר גודל חייב להירשם באופן מסודר לרשויות המס. באשר לתשלומי המע"מ לא כל העסקים חייבים בתשלומי מע"מ והדבר תלוי בגודלו של בית העסק. לגבי מס פדרלי, חשוב לדעת כי הוא אינו קיים באיחוד ואפילו מס ערך מוסף החל את דרכו בשנת 2018 לראשונה. על מנת להכיר היטב את כל הפרטים חשוב להיעזר בעורך דין למיסוי באמירויות מאתר https://asnafy.co.il/.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *