טיול בהודו

איך תתכוננו לטיול בהודו?

כבר למעלה משלושים שנה שהודו נחשבת לאחד היעדים הפופולאריים ביותר על ישראלים, בפרט צעירים וצעירות אחרי צבא. חודשים של השקעה ועבודה יוצאים בסופו של דבר לפועל, בטיול שנמשך מספר שבועות או חודשים, תלוי ביכולות הכלכליות ובזמן שעומד לרשותם. בשביל שהטיול יהפוך למוצלח ובלתי נשכח, יש לדעת כיצד לתכנן אותו נכון.

5 נקודות חשובות לתכנון טיול להודו

חיסונים

אף על פי שבמהלך השנים הודו חוותה התקדמות משמעותית מבחינות רבות, עדיין מדובר במדינה שיש בה לא מעט סיכונים בריאותיים ותברואתיים. לכן, חייבים לעשות חיסונים בטרם יוצאים מהארץ. חיסונים להודו נעשים במרפאות מטיילים של משרד הבריאות וכן במרפאות של קופות חולים. יש לברר אילו חיסונים צריך לבצע ומתי, מומלץ לעשות את זה מספר שבועות בודדים לפני הנסיעה.

ויזה

כל מי שרוצה להיכנס להודו, חייב להחזיק ברשותו ויזה בתוקף. יש להוציא באמצעות השגרירות ההודית בישראל או דרך סוכנות נסיעות. הוויזה מאפשרת כניסות ויציאות להודו לתקופה מוגדרת, חשוב להקפיד ולשים לב לכמות הפעמים ולמשך הזמן בו אפשר להיכנס ולצאת ללא בעיה וכיצד ניתן לחדש את הוויזה כשנמצאים בהודו.

תכנון המסע

אומנם הטיול להודו יכול להשתנות במהלך השהייה שלכם שם, אך חשוב לקבוע לפחות את היעדים הראשונים. היכן תנחתו, כמה זמן תשהו בעיר הראשונה, לאן תמשיכו משם, לאחר מכן תוכלו להחליט על המשך הטיול בהתאם למה שנראה לכם נכון ועל פי המלצות שאתם מקבלים ממטיילים אחרים.

שותפים

ישנם מטיילים שיוצאים מהארץ עם בני או בנות זוג, חברים, אחרים מעדיפים לטייל לבד. מי שרוצה לטייל עם מטיילים אחרים אך אין לו עם מי, יכול למצוא דרך קבוצות בפייסבוק או דרך פורומים שונים שותפים שמחפשים מישהו לטייל איתו, אם לא את כל הטיול, אז לפחות את חלקו. רצוי להכיר את השותפים לפני שמגיעים להודו, על מנת שתוכלו לדעת האם הם מתאימים לכם.

ציוד

הודו היא לא מדינה מערבית שתוכלו למצוא בה את כל מה שאתם צריכים, בכל מקום. לכן הכינו רשימה ותרכשו בישראל את כל מה שנדרש לכם למהלך הטיול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *