טיולי ג׳יפים בקפריסין

טיולי ג׳יפים בקפריסין שאסור לכם לפספס

טיולי ג'יפים לאורך מורדות הרי טרודוס עם טיול ספארי ע"ג ג'יפים בקפריסין. רדו מהדרך המוכה ברכב 4X4 כדי לראות פסגות הרים, ומפלים כפריים. מסלול הטיול כולל זמן לשחייה, רגיעה במסעדה קפריסאית מסורתית בכפר הררי, וביקור ביקב מקומי.

טיולי ג׳יפים בקפריסין שאסור לכם לפספס 

טיול ג'יפים בפאפוס

טיולים חצי יום ניתנים במהלך תקופת החורף (נובמבר-מרץ). הטיולים מתחילים את הסיור בביקור במרכז המידע הסביבתי Episkopi, שממערב לעמק נהר עזוזה היפיפה. שם נוכל ללמוד על הגיאולוגיה, החי והצומח של האזור במרכז התצוגה ולבקר בגנים הבוטניים הסובבים בהם ניתן למצוא צמחים משמעותיים באזור.

היכן מתקיימים טיולי הג'יפים? 

טיולי הג'יפים מתחילים בכפר סלמיו, השוכן בין העמקים Diizizos ו- Xeropotamos, עם שורשים ארכיאולוגיים מימי המאה השנייה לספירה וכל זה על גבי טרקטורונים או ג'יפים כמו שילדים ומבוגרים אוהבים.

לאחר מכן, בדרכנו לכפרים אחרים למרגלות טרודוס, נבקר בגשרים הוונציאניים Gelafos המתוארכים למאה ה -15 ורוצ'יה, כפר טורקי נטוש – כל זאת לפני שנחזור להמשך הטיול בפאפוס.

פארק לאומי בקפריסין 

הסיור שלנו מתחיל בנסיעה דרך עצירת תמונות במפרץ האלמוגים ואחריה מערות הים הטבעיות של Peia דרך מטעי בננות. וממשיך לנמל הדייגים הקטן וכנסיית סנט ג'ורג'.

נעצור הבא בערוץ אבקס, שם ניתן לראות פלורה וחי ילידי האזור וניתן להבחין בציפורים נודדות רבות (הליכה היא אופציונלית ומזג האוויר מאפשר)

טיולים בקפריסין שאסור לפספס 

תוך גדי נסיעה בג'יפ מפואר ומרווח, אתם תצפו בנוף של פארק השימור הלאומי באקמה, ומגיעים למפרץ לארה, החוף היחיד בים התיכון הידוע בתוכנית לשימור הצבים, בין יוני לספטמבר, ישנם בקעונים מוצלחים. הטיול ימשיך בהרפתקה עם נסיעה לנקודת התצפית גבוהה ומרהיבה.

עוד על טיולי ג'יפים בקפריסין תוכלו לקרוא בכתובת https://www.kapriza.co.il/jeep-trips/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *