ויזה לארצות הברית

למה הוצאת ויזה זה תהליך מורכב.

ביקור בארצות הברית זוהי אחת ממשאלות הלב של כל ישראלי כמעט. אדם שעדיין לא ביקר בארץ הזהב חש כי יש לו איזשהו 'חור' בהשכלה הכללית והאינטליגנציה שלו לעולם לא תוכל להיות מושלמת אם הוא לא יראה את ארצות הברית מבפנים.

יש כאלה שנוסעים לארצות הברית רק כדי לטייל ולהכיר את הרץ מקרוב. יש כאלה שפונים לרכוש שם השכלה גבוהה ויש את אלו שחפצים לעבוד בארצות הברית ולהתפרנס בה. כולם חייבים לשם כך להשיג אשרת שהייה בארצות הברית. זוהי הוויזה.

מהי וויזה?

הוויזה למעשה מהווה מעין אישור מיוחד והוא מונפק בתוך הדרכון. בוויזה מופיעה התמונה של בעל הדרכון כמו גם כל שאר הפרטים העדכניים השייכים לוויזה. כמו תאריך ההנפקה של הוויזה, התאריך בה יפוג תוקפה של הוויזה, מה מותר לכם לעשות מהבחינה החוקית במסגרת הוויזה שהונפקה לכם וכן הלאה.

גם אנשים שיש להם כבר וויזה לארצות הברית אך תאריך התוקף שלה בר פג, אמורים לעבור מחדש תהליך זהה לצורך חידוש הוויזה.

כאשר אתם עומדים להנפיק וויזה או שאתם מעוניינים לחדש את הוויזה שלכם, אתם צריכים לדעת אל מי לפנות על מנת שתצליחו להנפיק את הוויזה הדרושה או הרצויה לכם במהירות וללא עיכובים מיותרים.

למה זה כל כך מורכב?

לפני לא מאוד הרבה שנים לא היה זה מורכב כל כך להיכנס ולבקר בארצות הברית והיה אפשר להוציא ויזה לארה"ב מהר. התהליך של קבלת הוויזה היה תהליך מאוד פשוט וכמעט כל מי שחפץ לבקר בארצות הברית יכול היה לקבל את הוויזה בקלות. מה גם שהוויזה הזו הייתה תקפה לכל החיים. אך האירועים הביטחוניים יחד עם הטרור העולמי הובילו לכך כי כי ננקטו כללים חדשים בכל העולם אשר נועדו לשמר את הרמה הביטחונית של תושבי המדינה.

חשוב להיערך מוקדם

חשוב לדעת כי הנפקת וויזה לארצות הברית זה לא סיפור קצר. הדבר עשוי לארוך זמן רב. על כן חשוב להיות מתוכננים מראש במקרה ואתם מתכננים נסיעה כזו. כדאי לטפל בהקדם האפשרי בסידור הוויזה כדי לא להיתקע ברגע האחרון.

רוצים עוד מידע על איך מוציאים ויזה לארצות הברית? לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *