טיול בחו"ל לשומרי מסורת

כבר לא צריך להסתובב עם קופסאות שימורים – טיול בחו"ל לשומרי מסורת

זוכרים את הימים בהם היינו צריכים לצאת מהארץ עם קופסאות שימורים של טונה, מלפפונים חמוצים, תריס, פטריות ודברים אחרים בשביל שנוכל לאכול בחו"ל אוכל כשר ללא שום בעיה וחשש? ובכן, ימים אלו עברו ונגמרו. היום אנחנו יכולים ליהנות מטיול כשר לחלוטין. 

במהלך השנים, חברות טיולים מאורגנים רבות, למדו להכיר בערך של מטיילים שומרי מסורת בכלל ושומרי כשרות בפרט. על כן, אותן חברות החלו לייצר מסלולים שמותאמים ספציפית עבור מטיילים שמבקשים לאכול אך ורק אוכל כשר, זה הזמן להכיר את הלגונה הכחולה בכרתים. הרעיון הוא להציע להם מסלול טיול רגיל לכאורה, מסלול טיול שמכיל את כל היעדים הכי מבוקשים, הכי פופולאריים במדינה אליה הם טסים, אך עם זאת, במקום שהם יאכלו במסעדות רגילות ובמקום שהם יצטרכו להביא איתם אוכל מהארץ, אזי שהם יכולים ליהנות מאכול כשר לחלוטין אשר מסופק להם במהלך הטיול. 

כיצד זה מתבצע בפועל

יש כמה מאפיינים לסוג טיול שכזה. ראשית, ישנן חברות שמכינות מסלול וקובעות מראש עם בעלי מסעדות כשרות במקום. כאשר, אם הם מגיעים אל יעד שאין בו מסעדה כשרה, נניח מחוץ לעיר גדולה או באזור לא מיושב, אזי שהחברה עצמה דואגת לספק אוכל כשר, היא דואגת להביא את האוכל מהארץ או לרכוש אותו דרך ספקים בחו"ל. 

שנית, יש טיולים יותר יוקרתיים בהם החברות עובדות עם שף שמכין עבור החברה את האוכל, כמובן שהוא מכין אוכל כשר לחלוטין, ראו כאן. בין אם מדובר בשף ישראלי או שף בינלאומי, שחי במדינה אליה טסים והוא דואג לכל העניין של הכשרות בהתאם להוראות הרבנים. 

שלישית, יש מקרים שהחברה יוצרת קשר עם הקהילה היהודית במקום, והם דואגים כבר לכל הנושא, זה יכול להיות גם דרך ארוחות בבית חב"ד או בדרכים אחרים. 

ארבע, אם מדובר בערים בהן יש קהילות יהודיות גדולות, אז כמובן שכל הטיול נעשה בעזרתן ודרכן, לא רק לגבי ארוחות אלא גם לגבי מלונות, הסעות וכדומה. 

בסיכומו של דבר, אפשר למצוא מגוון דרכים כיצד ליהנות מאוכל כשר לחלוטין בטיול לחו"ל. 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *