איך להתארגן לטיול מאורגן לאיסלנד

איך להתארגן לטיול מאורגן לאיסלנד

בדרך כלל כשאנחנו חושבים על טיולים מאורגנים, אנחנו חושבים על אירופה הקלאסית, ארצות הברית, על טיולים מאורגנים באפריקה או במזרח אסיה. אך בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר טיולים מאורגנים או קרוזים מאורגנים אשר יוצאים גם ליעדים, שבעבר נחשבו פחות מקובלים והרבה פחות תיירותיים, לפחות בקרב תיירים ישראליים.

אחת הדוגמאות הטובות לכך היא איסלנד. המדינה שנמצאת מעל בריטניה במערב אירופה, האי הקטן והידידותי, הפך עם השנים לאחד מהיעדים הפופולאריים ביותר עבור ישראליים בכלל ובפרט עבור קבוצות של טיולים מאורגנים. הסיבה שיעד זה הפך להיות מאוד פופולארי, זה הן בגלל חשיפה שהמקום קיבל דרך חברות וסוכני נסיעות, דרך תוכניות טלוויזיה, סרטים וסדרות, וכן בגלל העובדה שאף על פי הטיסה הארוכה, היא מאוד משתלמת, מדובר במקום מאוד מיוחד, מקום שיש בו אתרים שלא ניתן למצוא דומים להם במקומות אחרים, אנשים ידידותיים, אוכל טוב, כל מה שאנחנו מחפשים בחופשה, מה עוד שמדובר במקום קטן, שמספיק שבוע-עשרה ימים בשביל לטייל בו.

כאמור, אנחנו יכולים לראות לא מעט קבוצות של מטיילים יוצאות לאיסלנד במסגרת טיולים מאורגנים. טיולים אלה נחשבים מועדפים על ידי לא מעט מטיילים, בגלל העובדה שמדובר ביעד שלא תמיד נוח לטייל בו לבד, יש צורך לשכור רכב בשביל להגיע אל מקומות מסוימים ולכן יש אנשים שמעדיפים לצאת בטיול מאורגן שם החברה דואגת להכל.

כיצד מתארגנים לטיול כזה של קרוז מאורגן לאיסלנד? ראשית צריך לבדוק מה החברה מציעה, מה הטיול כולל, מה המסלול שלו. יש לבדוק איפה מטיילים, במשך כמה זמן, כל דבר קטן יכול לעזור, יכול להשפיע.

שנית, צריך לבחון באילו מועדים יוצאים הטיולים ועד כמה הם מתאימים לנו. אנחנו לא נרצה לצאת בתקופה קרה מדי ומצד שני, גם לא נרצה לצאת בתקופה בה אנחנו מפסידים ימי עבודה או ימי לימודים.

שלישית, חשוב לבדוק מי החבר'ה שיוצאים לטיול, באיזה גילאים הם, באיזה סטטוס הם, האם אנחנו באמת נרגיש בנוח לצאת איתם לטיול שנמשך כמה ימים. כמובן שאנחנו צריכים לבדוק גם את המדריך ובכלל את החברה שאחראית על הטיול.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *