לקראת הקיץ, איך תבחרי בגד ים שהוא גם צנוע אבל גם יפה

לקראת הקיץ, איך תבחרי בגד ים שהוא גם צנוע אבל גם יפה

הקיץ כבר כאן, וכל אחת יודעת שהגיע הזמן להתחיל להתכונן לקראת הרגע הגורלי, זהו הרגע שבו כולם נוסעים לים. אומנם נכון כי אין כמו תחושת החופש והשלווה אשר מגיעה באופן טבעי, ברגע שנכנסים למים הכחולים ומשאירים את כל הדאגות מאחור, אך לצורך כך, חשוב לבחור בגד ים מתאים. לא כולן מרגישות בנוח עם ביקיני חושפני בחוף הים, וישנן רבות שמעדיפות בגדי ים צנועים יותר. מצד שני, אין זה אומר שיש צורך להיכנס למים בלבוש מלא, היות והיום ניתן למצוא מגוון לא קטן של בגדי ים צנועים ומרהיבים ביופיים. כל אחת יכולה לבחור את בגד הים שהכי מתאים לה, הן מבחינת מבנה הגוף שלה והן מבחינת רמת הצניעות שמתאימה לה.

בחירת בגד ים צנוע ויפה

כאמור, ניתן היום למצוא מגוון אדיר של בגדי ים צבעוניים ומעניינים, אשר שומרים על חוקי הצניעות. ישנן נשים למשל, שירגישו בנוח להיכנס למים בחצאית מיני מיוחדת, אשר עשויה מבד קליל וחסין קרינה. החצאית תשמור על הצניעות, אך הבד הקליל והנוח יאפשר להן להרגיש חופשיות ונינוחות בתוך המים. מצד שני, היות והבד חסין קרינה, הן ישמרו גם על בריאות העור שלהן, ובכך ימנעו מעצמן כוויות שמש וכדומה. נשים אחרות לעומת זאת, יבחרו להיכנס למים עם חצאית ארוכה יותר, אשר מגיעה לקו הברך. גם חצאית זו עשויה מבד קליל ודקיק, אשר מצד אחד מסתיר את הגוף, אך מצד שני מעניק קלילות וחופש תנועה. ישנן נשים שירגישו בנוח יותר בתוך המים, כשהן לבושות בטייץ במקום בחצאית שעלולה להתנופף. ניתן למצוא טייצים שונים, המגיעים בצבעים שונים ובהדפסים מגוונים. הטיץ יכול להגיע לאורך הברך, או לחילופין לכסות לחלוטין את הרגל. כמובן שגם הטייץ עשוי מבד מיוחד, שמעניק תחושה נעימה יותר ומגן על הגוף מפני קרינת השמש.

החלק העליון של בגד הים, יכול לכלול חולצה קצרת שרוולים אשר תגן על הגוף שלכן, חולצה בעלת שרוולי 3/4 או גוזיית ים. כל אחת יכולה לבחור את מידת הצניעות שנכונה עבורה עם מבחר גדול של חזיות לדתיות, ובכך ליהנות מבגד ים צנוע ויפה במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *